poniedziałek, 25 czerwca 2012

Doda

Najlepsze komentarze

  • Moja najważniejsza część ciała to: Mózg (którego nie mam)
  • Ktos kiedys powiedzaial ze Doda jest glupia, teraz kazdy to powtarza.Ja uwzazam ze glupia nie jest ale to tylko moje zdanie.Prosze, nie wyzywac mnie w nastepnych komentarzach lub probwoac obrazic, bo i tak nie odpisze pzdr. :)
zobacz wszystkie

Wszystkie komentarze (867)

Zaloguj lub Zarejestruj się, aby opublikować komentarz.
  • Doda na jaką pozycję najbardziej lubisz
  • może i idiotka ale jak by ruchał
  • Jaka idiotka...
  • wszystko co wymieniła ma sztuczne
  • dobrego seksu ze mną
  • Pozdrawiam Pana Roberta Kozyrę, który jako jedyny w polskim show-biznesie ma jasno i precyzyjnie wyrażoną opinię na jej temat i mówi prawdę o niej. Faktem jest że Doda to tylko doskonały produkt marketingowy i zasłynęła z uczestnictwa w drugiej edycji reality-show "Bar". Już mało kto o tym pamięta. Być może dlatego, że tamten program w porównaniu do BB nie miał miażdżącej i przygniatającej oglądalności z resztą tak jak wtedy cały Polsat (nie licząc pierwszej edycji "Idola").
  • Szkoda słów, to już Pani Barbara z video blogu na YT jest mądrzejsza.
  • ale ze masz sztuczny mozg to prawda ;)
  • tak to bywa z takimi co myślą główką a nie głową
  • hehee Ładnie, zapomniałem dodać że to ona mówi. 1:0 dla ciebie !
  • Wczytuję komentarz...
Trwa wczytywanie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz